האם מותר לקנות עוקבים לפי חוקי אינסטגרם

קניית עוקבים היא כבר מזמן פעולה לגיטימית שפרופילים עסקיים ופרטיים רבים נוקטים בה על מנת לקדם את עצמם והרחיב את החשיפה שלהם. נשמע אבסורד ואולי אפילו לא חוקי? המשיכו לקרוא וגלו האם אינסטגרם מאשרים קניית עוקבים ואיך עושים את זה?

חוקי או לא?

קניית עוקבים באינסטגרם הינה פעולה חוקית על פי חוקי אינסטגרם שאכן קיימים בצורה ברורה ובסיסית בינהם פרסום תכנים גזעניים, פורנוגרפיים, הסתה, פגיעה עצמית, פגיעה בבעלי חיים ועוד. מי שיעלו תכנים כאלו יסתכנו בסגירת החשבון ובנוסף בהאשמה בעבירה פלילית. חוקי האינסטגרם וגם פייסבוק מתירים פעולות שונות כמו איתור פרופילים אמיתיים וקניית עוקבים בהגבלה של ביצוע 60 פעולות מכל סוג בטווח זמן של 60 דקות ובהגבלה נוספת שתפורט בהמשך.

 

עוקבים מזוייפים או אמיתיים

כשמדובר בקניית עוקבים חשוב מאוד להקפיד על כך שזו תהיה חברה אמינה שמספקת עוקבים אמיתיים. ההגבלה השנייה של אינסטגרם בקניית עוקבים היא שאלו יהיו אנשים אמיתיים עם חשבונות פעילים ברשת. חשוב גם להקפיד על ההגבלה של הרשת ובנוסף לדאוג לאיכות הפרופיל שלכם. מכיוון שאם יווצר הרושם שכמות גדולה של עוקבים הינה מזויפת לא תקבלו את היתרונות של הפעולה ואפילו תגרמו לנזק.

 

האם כדאי לקנות עוקבים

האינסטגרם הוא הכרטיס ביקור הדיגיטלי שלכם ובאמצעותו מתאפשר לכם להציג את עצמכם ואת ההיצע שלכם אך גם לשכנע ולסחוף אחריכם את הלקוחות שלכם. בשיווק דרך האינסטגרם יש מספר כללים שמומלץ להיצמד אליהם על מנת להגיע לתוצאות טובות ובינהם קניית עוקבים שלפניכם מספר יתרונות:

  • נראות ורושם ראשוני – כמות גדולה של עוקבים תעזור לפרופיל שלכם לפתח אמינות ורושם טוב עבור מבקרים חדשים בפרופיל שלכם.
  • הגדלת החשיפה – חשבונות בעלי כמות גדולה של עוקבים יקבל חשיפה טובה יותר מאינסטגרם במנועי חיפוש ההאשטג לדוגמא.
  • שיתוף קישור בסטורי – למשתמשים בעלי 10k תפתח אופציה לשתף קישור בסטורי מה שיכול להקפיץ את הכניסה של העוקבים שלכם לאתרי האינטרנט שתרצו לפרסם.
האם מותר לקנות עוקבים לפי חוקי אינסטגרם
האם מותר לקנות עוקבים לפי חוקי אינסטגרם

מה חשוב בקניית עוקבים לאינסטגרם

בקניית עוקבים חשוב להקפיד לקנות מחברות אמינות שיספקו עוקבים עם חשבונות אמיתיים כפי שצוין קודם. בנוסף חשוב לעשות זאת בהדרגה ולשלב מעורבות דינמית מול העוקבים שלכם. הגיבו לתגובות שלהם, עקבו אחריהם בחזרה ובכך תגדילו את הפוטנציאל חשיפה שלכם. לאחר תחילת התהליך הקפידו על מעקב ברור של רמת העוקבים שלכם ואם היא יורדת בחודש לאחר רכישת החבילה צרו קשר עם החברה להשלמה של עוקבים.

 

לסיכום,

קניית עוקבים הינה פעולה חוקית ולגיטמית לחלוטין, פרופילים עסקיים רבים משתמשים בכך ומגיעים לתוצאות חשיפה מרשימות. קניית עוקבים באינטסגרם היא בסה"כ כלי שיווקי שיעזור לעסק שלכם לצמוח ואין מה להתלבט או לחשוב עליו מכיוון שזו לא עבירה על חוק פלילי או חוק פנימי של הרשת.

פתיחת אינסטגרם בטלפון

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עקוב באינסטגרם

מידע נוסף סביב הנושא