האם יש תהליך מדויק שחובה לעשות בעת איתור נזילות וייבוש תת רצפתי

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שמגלים ביום בהיר אחד שיש להם מים שהצטברו מתחת לרצפות. מדובר במצב שבא לידי ביטוי בעקבות פיצוץ בצנרת או לאחר שאירעה הצפה בבית שגרמה למים לחלחל אל מתחת למרצפות. אנשים אלו תרים אחר מידע בנוגע להליך איתור הנזילה שעשוי להישמע מורכב, אך הוא אינו כזה כלל. כדי לעשות סדר בנושא, פגשנו את המומחים בתחום וכתבנו מדריך מקיף אודות ההליך שחובה לבצע בעת איתור נזילות. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים בנושא.

 

רקע אודות הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל לציין בפניכם את כל הפרטים החשובים אודות ההליך המדויק שחובה שיתבצע בעת איתור נזילות וייבוש תת רצפתי, היינו צריכים לפנות אל אנשים שמכירים את התחום מקרוב. לכן, פנינו אל אנשים שעברו את ההליך לאחר שהזמינו בעל מקצוע שבקיא באיתור נזילות. הם ציינו בפנינו את ההליך המדויק וגם נתנו לנו כמה טיפים בנושא.

 

ההליך המדויק שחובה לעשות בעת איתור נזילות וייבוש תת רצפתי – שלב 1

כעת אתם יודעים שיש הליך מדויק שחובה לעשות בעת מצב של איתור נזילות. ההליך מורכב מכמה שלבים. השלב הראשון הוא שלב שכולל הליך שמאפשר לבצע איתור רטיבות. כדי לדעת שבאמת מדובר במים שהצטברו מתחת לרצפה, צריך לבדוק שמופיעים הסימנים הבאים שעשויים לרמוז על כך:

  • אם ישנה אבקה לבנה שהופיעה פתאום בין המרצפות
  • אם יש בליטה בקירות הסמוכים
  • אם יש התקלפות בקירות הסמוכים
  • אם חשבון המים עלה לאחרונה באופן משמעותי

חשוב לבדוק אם אחד או יותר מהסימנים הללו באים לידי ביטוי. אם כן, רק לאחר מכן צריך לעבור לשלב הבא.

 

ההליך המדויק שחובה לעשות בעת איתור נזילות וייבוש תת רצפתי – שלב 2

בשלב זה צריך ליצור קשר עם מומחה בתחום שיגיע לטפל באיתור הנזילה ויתחיל בהליך הייבוש. עליכם לבחור בבעל מקצוע שמציין שיש לו ניסיון בתחום זה, שכן, מדובר בעניין שמצריך שימוש בכלים מיוחדים ומתקדמים. לעיתים מדובר במצלמה טרמית ייחודית ולעיתים במכשיר ששואב את המים ומייבש את האזור. לאחר שתיצרו קשר עם המומחה, תעברו לשלב הבא.

 

ההליך המדויק שחובה לעשות בעת איתור נזילות וייבוש תת רצפתי – שלב 3

בשלב זה אתם צריכים פשוט להסתכל מהצד ולראות את בעל המקצוע שמשתמש במכשירים ייעודיים שמאפשרים לו לאתר את הנזילה ולייבש אותה באופן מוחלט. ראוי לציין כי במקרים מסוימים יהיה צורך בשבירת מרצפות כדי לראות מקרוב את מקור הנזילה ואת כמות המים שנמצאת מתחת לרצפה.

 

לסיום

עד כאן התהליך המדויק שחובה לעשות בעת איתור נזילות וייבוש תת רצפתי. אנו מקווים שתיישמו את השלבים שצוינו לעיל, שכן, אלו יאפשרו לכם להיות בטוחים שאתם מבצעים את ההליך באופן האפקטיבי ביותר.

מאזניים

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
איש תחזוקה

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני