3 דברים שחשוב לבדוק כשמחפשים עו"ד רבני כמו עו"ד יצחק וינד

מקרים שאירעו לאחרונה בין לקוחות אקראיים לבין עורכי דין רבניים שהתגלו כמתחזים, גרמו לרבים להיות סקפטיים בנושא. עובדה זו הובילה לא מעט אנשים לבדוק באופן מעמיק כל מיני דברים שיאפשרו להם להיות בטוחים שהם בוחרים בעורך דין רבני מומלץ. אם גם אתם נתקלתם במצב שכזה, כדאי שתדעו שבשורות הבאות יצוינו בפניכם 3 דברים שחשוב שתבדקו כשאתם מחפשים עורך דין מסוג זה. שכן, כך, תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הזה לא כתבנו באופן עצמאי. היה חשוב לנו להסתייע בגורמים שעברו את הליך החיפוש אחר עורך דין רבני. שכן, משפט ידוע אומר שאין חכם מבעל ניסיון. אז בעצם נפגשנו עם כמה אנשים. כאלה שמצאו עורך דין מומלץ בתחום ואחרים שנפלו בפח וניסינו להבין משניהם מהם 3 הדברים שהם בדקו או היו צריכים לבדוק בדיעבד כדי להיות בטוחים שהם בוחרים נכון. זו ההזדמנות להודות לכל מי שסייע בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להוביל למודעות ושינוי בנושא.

 

הדבר ה – 1 שחשוב לבדוק כשמחפשים עו"ד רבני – הסמכה בתחום כמו לעו"ד יצחק וינד

אם יצא לכם בעבר להסתייע בעורך דין מכל תחום שהוא (נזיקין, תאונות דרכים, דיני עבודה וכו') אתם וודאי יודעים שלכל עורך דין שכזה יש תעודה שמציינת כי הוא בקיא בתחום המדובר. כשאתם מחפשים עורך דין רבני, אתם צריכים לבדוק שיש לו הסמכה בתחום. הדבר אולי יכול להישמע לכם מביך ולא נעים, אך כדאי שתעשו זאת. שכן, כך תוכלו להיות בטוחים שמדובר באדם מקצועי כמו למשל יצחק וינד – עורך דין וטוען רבני שנחשב לאחד המוכרים והמומלצים בתחום.

 

הדבר ה – 2 שחשוב לבדוק כשמחפשים עו"ד רבני – חוות דעת מגורמים יודעי דבר

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין שיודע את העבודה וגם יש לו היסטוריה טובה בתחום, אתם צריכים לקרוא חוות דעת של לקוחות קודמים שלו. כדי שתוכלו לקרוא חוות דעת אמינות ועדכניות, אתם צריכים להסתייע באחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פייסבוק (קבוצות שעוסקות בנושא או כתיבת פוסט)
  • אינסטגרם

 

הדבר ה – 3 שחשוב לבדוק כשמחפשים עו"ד רבני – חוות דעת נוספות

לעיתים יש לא מעט חוות דעת חיוביות או שליליות אודות עורכי דין רבניים שלא נמצאות ברחבי הרשת. לכן, ההמלצה של הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך היא לערוך בירור מקיף גם בקרב מכרים, חברים או קרובי משפחה. שכן, ייתכן שכך תשמעו ביקורות שלא שמעתם ברחבי הרשת.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם, קוראים יקרים, את 3 הדברים שחשוב מאוד שתדעו שעליכם לבדוק רגע לפני שאתם סוגרים עם עורך דין רבני. נאחל לכם הצלחה ובחירה נכונה.

עו"ד יצחק וינד

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
פסיקה משפטית

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני