באילו מקרים כדאי להתייעץ עם עורך דין דיני עבודה

עורך דין דיני עבודה הוא עורך דין המומחה ובקיא בזכויות עובד ומעסיק, ובכל התנהלות ונוהג בתחום אל העבודה ותנאי העבודה.

לכן, נרצה להתייעץ עם עורך דין לדיני עבודה במקרים בהם אנו חשים שנעשה לנו עוול במקום העבודה ושזכויות המגיעות לנו לפי חוק, נאבדו בדרך.

עורך דין דיני עבודה יעמוד לצדנו בעת נקיטת הליכים אל מול המעביד או העובד והשגת הפיצויים המגיעים לנו.

לפניכם הכל על באילו מקרים כדאי להתייעץ עם עורך דין דיני עבודה.

מה תפקידו של עורך דין דיני עבודה?

עורך דין לדיני עבודה הוא עורך דין מוסמך שעבר את הלימודים וההסמכות הנדרשים ובחר להתמקד בעולם דיני העבודה ותנאי העבודה. כך, מדובר בעורך דין שבקיא בכל עולם דיני העבודה ועומד לשירותם של עובדים או מעסיקים רבים שנעשה להם עוול ושדרושים לייצוג בתביעות. לעל עובד ישנן את הזכויות המגיעות לו חוקתית, וברגע שהן לא ניתנות לו או נמרחות בהגעתן, מומלץ לתבוע ולהשיג את המגיע לכם, ובמקרים כאלה מומלץ לפנות אל עורך דין לדיני עבודה – משרד עורכי הדין זהבי פריטי.

 

מתי נצטרך להתייעץ עם עורך דין לענייני עבודה?

בכל מקרה בו אתם חשים כי נעשה לכם עוול במקום העבודה ולמעשה כשלא כיבדו את אחת מזכויותיכם הרבות בעבודה, ואתם נדרשים לייעוץ מקצועי וסיוע של מומחה בתחום – זה המקום לפנות לעורך דין לדיני עבודה ולברר את הסיכוי שלכם בתביעה, העלות של התהליך וכל המידע והליווי שאתם זקוקים לו במקרה של עוול והלנה מקום העבודה. כעובדים, לרוב איננו בעלי כוח רב בעסק ואיננו יכולים לדרוש מהמעסיק דבר, ולכן חשוב להשיג הגנה משפטית, ייעוץ מקצועי, ולקבל את המגיע לכם, כולל פיצוי הולם.

באילו מקרים כדאי להתייעץ עם עורך דין דיני עבודה
באילו מקרים כדאי להתייעץ עם עורך דין דיני עבודה

באיזה מקרים כדאי להגיש תביעה כנגד המעסיק?

בכל מקרה בו אתם עומדים אל מול מקום עבודה או מעסיק שלא מעניק לכם את כל זכויות העובד המגיעות לכם לפי חוק, ההמלצה היא לתבוע ולקבל את מלוא הזכות המגיעה לכם בתוספת פיצויים. לצערנו, הלנות שכר, אי מתן הפרשות לקופות פנסיה או פיצויים, ושאר הפרות של זכויות – הן נפוצות יותר ממה שהיינו רוצים, והאפשרות היחידה להתמודד איתם היא הגנה של עורך דין ותביעה לבית המשפט הקרוב לעבודה.

 

כמה עולה עורך דין דיני עבודה?

לרוב, פגישת ייעוץ אצל עורך דין דיני עבודה תעלה לכם מחיר סמלי בלבד אם בכלל, ,שכן עורכי דין רבים גם יעניקו לכם פגישת היכרות ראשונית ללא תשלום. כל התמחור בהמשך – תלוי בהמשך הפעולות שלכם. תיקים מסוים יסתבכו ויגיעו לבית משפט בתהליך ארוך ולא זול, אך רובם ייסגרו לאחר שליחת מכתב ראשוני מעורך הדין שלכם אל המעביד, שכנראה יתקפל וישלם את המגיע לכם במהרה, ובמקרה כזה כמובן שירותו של ארוך הדין יהיה קצר וזול.

מאזניים

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
ציוד משפטי

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני