איך עושים הסכם גירושין הוגן?

לפעמים אין ברירה ומחליטים להתגרש. אפשר להיגרר למלחמות בבתי משפט שיימשכו חודשים ולפעמים אף יותר מכך, ואפשר לנסות ליצור הסכם גירושין הוגן בעזרת עו"ד לענייני

גירושין ועו"ד לענייני משפחה במיוחד אם מעורבים ילדים באמצע.

מהו הסכם גירושין?

הסכם גירושין הוא חלוקה ברורה בין שני בני זוג המחליטים לפרק את מערכת הנישואין ולהתגרש. ההסכם יכלול התייחסות לכל הנושאים החשובים לבני הזוג, רכוש, כספים, ובמקרה שיש ילדים חלק מתנאי ההסכם יהיו גם בנוגע אליהם. מטרת ההסכם היא קביעת כללים וסעיפים המוסכמים על ידי שני הצדדים. בבניית ההסכם, כדאי להיעזר בעו"ד לענייני גירושין ובעו"ד לענייני משפחה. למעבר לאתר

הסכם גירושין וכתובה

כאשר נישאו בני הזוג הם חתמו על כתובה המהווה הסכם משפטי לכל דבר. ההחלטה לכתוב הסכם גירושין בעזרת עו"ד לענייני גירושין (וגם בלעדיו) היא קביעה כי ההסכם החדש הוא התקף ובעצם כל דבר שהוסכם בכתובה בעת טקס הנישואין הוא מבוטל.

הגדרת סוגיות הילדים

במקרה ויש לבני הזוג ילדים, חשוב להגדיר מספר עניינים בהסכם הגירושין כדי לצמצם עד מידת האפשר פגיעה בילדים כתוצאה מהמצב החדש. יש להחליט כיצד לפעול במקרה של מצבים רפואיים בעתיד, מגורים והסדרי ראייה של הילדים לאחר הגירושין וגם בזמן הביניים לפני שהגירושין נכנסים לתוקף. ניתן לפנות לעו"ד אביטל חורף, עו"ד לענייני גירושין וענייני משפחה בכל הנוגע לבניית הסכם הגירושין.

הגדרה ברורה של הסעיפים והתנאים

בעזרת עו"ד לענייני גירושין ו\או עו"ד לענייני משפחה, ניתן להגדיר את התנאים בהסכם הגירושין כך ששני הצדדים יהיו מרוצים. חשוב להגדיר בדיוק מה ייעשה בעתיד בנושאים החשובים לבני הזוג כדי להימנע מוויכוחים והוצאות מיותרות. חשוב להגדיר נושאים הקשורים בילדים, כיצד ישפיעו בני זוג חדשים על ההסכם בעתיד אם בכלל, וכיצד יחולקו הכספים והרכוש, עו"ד אביטל חורף לענייני גירושין ולענייני משפחה יוכלו לעזור גם בזה.

איך עושים הסכם גירושין הוגן

מצב הצדדים

כאשר מחליטים על חלוקת הרכוש והכספים, חשוב לשקול גם את מצב הצדדים. מה ההכנסות של כל צד בזמן הנישואין? האם המצב השתנה במשך הנישואין? האם צד אחד מרוויח יותר או פחות מהצד השני? מה סכום המזונות שצריך להיקבע? כיצד יחולקו החסכונות ועוד. עו"ד לענייני גירושין ועו"ד לענייני משפחה יידעו לסייע לצדדים לקבוע את כל התנאים הללו ביתר קלות והוגנות.

כדי ליצור הסכם גירושין הוגן, כדאי להיעזר בעו"ד לענייני גירושין ו/או עו"ד לענייני משפחה. עו"ד אביטל חורף עוסקת בתחומים אלה. הסכם הגירושין הוא כלילת התנאים והסעיפים בין שני הצדדים המחליטים להתגרש. בין הדברים הנכללים בהסכם: הסכמה שההסכם החדש הוא התקף בניגוד לכתובה שנחתמה בטקס הנישואין, סעיפים בנוגע לילדים ורווחתם, הגדרה ברורה של כל הסעיפים בנוגע לעניינים החשובים לשני הצדדים והגדרת מצב הצדדים מבחינה כלכלית כדי להחליט על סכום מזונות וחלוקה הוגנת של הכספים והחסכונות.

משפחה

בית משפט

כיצד לפעול נכון לאחר תאונת דרכים

תאונות דרכים הן אירועים שכיחים שעלולים לגרום לפציעות, נזקים כלכליים ואף אובדן חיי אדם. חשוב מאוד לדעת כיצד לפעול נכון מיד לאחר קרות תאונת דרכים,