איך למנוע פריצות אבטחה בבית חכם?

דמות לבושה שחורים, עטוית כובע גרב הנסה בחשאי אל החשיכה כשבידיה שק גדול ובו חפצים יקרי ערך, היא כוכבת העל של סיוטי הלילה, ככל שאנו משקיעים יותר בבית שלנו, כבר גוברת החרדה מפלישתם של גורמים זרים למגרש

הביתי למטרות העברת הפריטים שלנו בעלות, בנוכחות צד אחד בלבד.

בית חכם, לרוב הוא פרצה הקוראת לגנב.

מה נוכל לעשות כדי שהבית שלנו לא יהווה טרף קל לפורצים? לפניכם המדריך למניעת פריצות אבטחה בבית החכם שלכם.

על הכוונת: בית חכם

בית חכם הנשלט על ידי מערכות של חשמל חכם, לרוב מכיל גאדג'טים שונים, אביזרי יוקרה וחפצים יקרי ערך אחרים. אולם אם עד עתה חשבתם כי הבעלות הבלעדית של מוצרי הערך בדירתכם הפרטית, היא שלכם, הרי שיש כאלו המעוניינים לקרוא על הנחה זו תיגר, ואף לבצע פעילות פלילית כדי להוכיח לכם בפרכת דבריכם. כדי למנוע את כניסתם של פורצים נאלחים לשטח המגורים שלכם, חשוב לבצע מספר פעולות מיגון הכרחיות.

 

התקינו מערכת אזעקה מתקדמת

הוכיחו לגנבים עזי פנים כי לא איש הישר בעיניו יעשה. התקנת מערכת אזעקה למיגון הבית, חשובה בעיקר בדירות צמודות קרקע ובווילות המהוות מטרה נוחה יחסית לפורצים. כדי לנטרל מערכת אזעקה, נדרשת מידה רבה של התמצאות, אולם אופציה זו קיימת, וודאו שאתם רוכשים מערכת אזעקה שאינה ניתנת לשליטה על ידי גורמים זרים מלבדכם. יש לדעת כי מערכות האזעקה השכיחות כיום במגזר הפרטי בעלות גלאי נפח אותו ניתן להתקין עם חיישן נפח חיצוני, תפקיד החיישן הוא לגלות כל תנועה מחשידה סביב הבית.

 

 שלבו מערכת של מצלמות אבטחה

כחלק מיכולות הבית החכם, ניתן להתקין מצלמות אבטחה אשר מעבירות תמונות בזמן אמת ישירות לסמארטפון בכל מקום בו אתם נמצאים. "נתפס על חם" מעולם לא היה ביטוי מדויק יותר, הגם שאינכם נמצאים בקרבת הבית. מערכת האבטחה באמצעות מצלמות מאפשרת לשלוח תמונות גם למוקד המבצעי ובכך ניתן לסקל פעולות פריצה שונות.

איך למנוע פריצות אבטחה בבית חכם_
איך למנוע פריצות אבטחה בבית חכם_

מגנו את הבית בעזרת סורגים עבים

הגרסה המתקדמת של הסורגים העתיקים, מגיעה עם חיישני תנועה הקולטים כל פעילות חשודה ומחוברים ישירות אל מערכת האזעקה. חשוב לבחור בסורגים אותם קשה להסיר, להזיז או לנסר.

 

גדרו את הבית בגדר אלקטרונית

כיום ניתן להקיף את החצר הפרטית בגדר אלקטרונית המצוידת חיישנים לגילוי חדירה של גורמים בלתי רצויים. את החיישנים ניתן להציב בחצר עמה, על חומת הבית או על הגדר.

 

מניעת פריצות לבית חכם – כך תעשו זאת

בית חכם כאמור הוא פרצה הקוראת לגנב, כדי לא לאפשר לאף פורץ ליהנות מהבית היקר שלכם, חשוב למגנו במגוון אמצעים כגון: מצלמות אבטחה, מערכת אזעקה, גידור אלקטרוני וסורגים חכמים. כך תעשו סוף לפריצות, ושנת הלילה שלכם תוכל להיות חפה מנדודים מודאגים.

שקיעה

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מצלמה

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני